You are here
Home > Arhiva > Zabavni sadržaji preko Interneta kao izvor opasnosti od napadača

Zabavni sadržaji preko Interneta kao izvor opasnosti od napadača

Razvojem širokopojasnih veza prema Internetu došlo do je do nagle ekspanzije igranja, klađenja te ostalih oblika zabave preko Interneta. Pojavile su se igre koje okupljaju stotine, tisuće pa i milijune igrača iz cijeloga svijeta. Među takvima ponajviše se ističu Second Life i World of Warcraft, igre koje su toliko napredovale da su razvile vlastite moralne vrijednosti, valutu pa čak i virtualnu ekonomiju. Virtualna dobra koje igrač stječe mogu se prodavati i u virtualnom, ali i u realnom svijetu. Upravo je ta činjenica dovela do pojave i virtualnog kriminala i svih drugih aktivnosti vezanih uz pojam (lake) zarade. Dokument se bavi razradom potencijalnih opasnosti koje sa sobom nosi igranje online igara i korištenje ostalog zabavnog sadržaja koji se distribuira preko Interneta, opisom relevantnih zakonskih regulativa te donosi primjere poznatih ranjivosti dviju spomenutih online igara.

CCERT-PUBDOC-2008-08-236

Top
More in Arhiva
Sigurnosna metrika

U današnje se vrijeme za sigurnost informacijskih sustava često nude rješenja koja su polovična i vezana uz samo neke dijelove...

Close